Потап відверто розповів про стосунки з Каменських: "Ми дуже рідні люди"

Хоча спочатку напарниця артисту не дуже сподобалася


Днями дует "Потап і Настя" гучно відсвяткували своє десятиріччя.





-Олексію, вітаю з 10-річчям гурту "Потап і Настя"! Коли відбувався кастинг дівчат у гурт, чи думав ти, що ви будете святкувати 10-річчя?

-По-перше, не було ніякого кастингу. У нас була зустріч, на якій ми познайомилися. Я жартував, як завжди, в своїй манері. Настя якось так на мене глянула, бо в неї інше почуття гумору, якось фиркнула на мене. Не можу сказати, що вона мені сподобалась. Потім ми почали записувати пісню і стало ще гірше, бо в неї дуже твердий характер. Ось як зіштовхнулися під час роботи, так і продовжили сваритися. А потім випускали пісні, які ставали хітами. А наші стосунки ставали все гірше і гірше. Це такий парадокс. Перші тро роки чим більше ми сварилися, тим популярнішими ставали. І тільки останні 4 роки ми кайфуємо від роботи разом. Тому що ми зрозуміли, що це доленосний проект, душі та любові.

-Сьогодні ви святкуєте 10-річчя, а рік тому святкувало 10-річчя "Світське життя". Ти тоді сказав, що на всі питання зможеш відповісти, коли будете ви святкувати 10-річчя. Ось настав цей момент. Пара Потап і Настя, чи ні?

-Як вам сказати? Ми вже рідні люди один одному.

-Наскільки?

-Набагато. Дуже рідні. Ми розуміємо один одного по-справжньому, музика нас пов'язала. Сильніше зв'язку між людьми я не визнаю.

-Нещодавно ти святкував ювілей - 35 років. Хоча від святкування вирішив утриматися. Чому?

-Я був в Казахстані у День народження. Ми знайшли в Астані український ресторан і влаштували там українську вечірку. Замовили все, що можна було, шикарно відпочили всім колективом. Велика подяка тим людям, які навіть так далеко створили українску тусовку. І була там дівчина-офіціант, яка спілкувалась з нами виключно українською мовою. Це було дуже зворушливо. А після трьох чарочок самогоночки стало так весело та добре мені, що я зрозумів - 35 - це тільки початок.

джерело

Комментарии