Батько дитини Фріске не Шепелєв: шокуюче зізнання


Раніше невідомий можливий батько дитини Жанни Фріске зробив сенсаційну заяву про те, що її дитина насправді від нього.


Російський адвокат Радіон Гущін нещодавно заявив, що може являтися справжнім батьком дитини співачки.



Сам він запевняє, що з Жанною ніколи не зустрічався особисто. Стосовно свого батьківства заговорив сам 32-річний Радіон:


У 2011 році у мене не було стабільної роботи. Донорство в банку сперми приносило непоганий заробіток. Один з лікарів в той час поділився зі мною, що Жанна Фріске нібито шукає потенційного донора для майбутньої дитини, вона хотіла вдатися до процедури екстракорпорального запліднення. Сказав і сказав, я швидко забув про це. Незабаром знайшов стабільну роботу, одружився, у нас з дружиною народився син Дамір - ровесник Платона. Після того як в червні 2015 року не стало Жанни, я багато читав про неї в Інтернеті, а коли побачив фото сина, мені здалося, що він схожий на мене!



Після цього Радіон вирішив, що син Жанни Платон може бути насправді його сином:


Через юридичні формальності мені довелося вказати, що нас з Жанною пов'язували романтичні стосунки, але це, звичайно, неправда. Процес сильно затягнувся, експертизу на встановлення батьківства робити не будуть, та й навколо багато галасу, який тільки погіршує ситуацію і шкодить рідним Жанни. Тому я відмовився від позову, справу закрито.



Гущін приніс свої вибачення перед родиною Жанни та самим батьком дитини Дмитром Шепелєвим.



Нагадаємо, батько Жанни увесь час після смерті дочки намагається відібрати дитину у Шепелєва нібито через те, що він повністю ізолював дитину від їхньої родини та зовсім не турбується про нього. До того ж, чоловік хоче позбавити Шепелєва спадку - будинку під Москвою, квартири в центрі російської столиці. Наразі Шепелєв усіляко оберігає сина та досі нічого йому про смерть матері не сказав. Дитина постійно питає про маму, а Дмитро відповідає, що мама у лікарні і тяжко хворіє.


Комментарии