Я БУДУ ЖИТИ! САВЧЕНКО ПОДЯКУВАЛА У ЛИСТІ ВСІМ ЗА ПІДТРИМКУ

Надія також наголосила, що основний бій ще попереду. Українська льотчиця Надія Савченко написала нового листа, в якому звернулася до всіх, хто її підтримує. 





Відповідний лист у своєму Фейсбуці опублікувала її сестра Віра Савченко. "Добрі люди, що підтримують мене під стінами в'язниці! Я вам дуже вдячна, але дуже вас прошу – повертайтеся додому. Повірте мені як стратегу цієї моєї і нашої війни, що це не той бій. Той останній вирішальний бій ще буде. І у вас на нього повинні бути сили. Отож гайда додому сил набиратися! І до нових зустрічей! Я буду жити, щоб з вами зустрітися!Із вдячністю, Надія Савченко", - йдеться у листі.





Vira Savchenko
3 години тому


Ще не той бій. Але шороху ж ми наробили wink emoticon зігнали під СІЗО всіх собак у формі заради нас... Дозволу не дали ні мені, ні мамі, ні лікарям. Будемо кликати до Наді німецьких лікарів, цікаво як їм РФ буде відмовляти?
Ми повернемось. Там під СІЗО бачила пару старих викинутих шин...

Слідчий комітет РФ звинувачує Надію Савченко у нібито пособництві вбивству двох і більше осіб і в незаконному перетині державного кордону. 13 липня офіційний представник СК Володимир Маркін заявив, що Надію Савченко можуть засудити до 25 років ув'язнення.  За даними захисту, Савченко не могла бути причетною до загибелі журналістів, оскільки потрапила у полон ще до їхньої загибелі. За словами самої українки, терористи відвезли її до Луганська, а потім із мішком на голові перевезли до Красного Луча, звідки доправили до російського міста Богучар.
джерело

Комментарии