Схудла Анфіса Чехова показала обличчя без макіяжу (ФОТО)

Телеведуча і актриса Анфіса Чехова порадувала шанувальників знімків, де вона позує без єдиної краплі макіяжу.

Фотографію вона опублікувала в Instagram, передає Корупція.Стар



"Без макіяжу і без прикрас. Перед сном я справжнісінька! Якщо комусь не подобаюся, це їх проблема не моя. Мені подобається все в мені, саме тому мені і в інших все подобається, навіть критикани і буркотуни по своєму прекрасні, смішать мене своїми перлами", – підписала вона знімок.

На фото Анфіса лежить на подушці в звичайній футболці, а з косметики у неї на губах тільки гігієнічна помада.


achekhova Перевірено  17 год тому

Без мейкапа и без прикрас. Перед сном я самая настоящая😂 Если кому-то не нравлюсь, это их проблема😜 не моя. Мне нравится всё во мне, именно поэтому мне и в других всё нравится, даже критиканы и ворчуны по своему прекрасны, смешат меня своими перлами😂 #хватитхудеть #изюминкапропала #одинносостался #чеховойнестало #сталакаквсе#сталакакварнава #всекакварнава #варнавскаясекта #глазаголодные #покормитееёпосытней#великомученицаанфиса #иснитсянамхалвахалваудома

Комментарии