В світі визначені найпопулярніші імена для дівчаток

Як кажуть: «Як корабель назвеш, так він і попливе», так само відбувається і з нами. Від імені залежить наш характер, наша доля і головне вибір життєвого шляху. Це і багато іншого буде залежати від правильного вибору імені. Розглянемо найпопулярніші імена для прекрасної статі.



Традиційні імена все ще знаходяться на вершині популярності в нашій країні, однак все більше батьків готові дати дитині деякі з міжнародних імен.

На світовому рівні, провели дослідження, у якому були розглянуті найпопулярніші імена в світі , незалежно від культурних відмінностей і звичаїв. Дослідження включає в себе європейські країни, в тому числі США, Хорватію, Канади і Австралії.

Пропонуємо вашій увазі список міжнародних жіночих імен, які знаходяться на піку популярності у всіх країнах світу.

Перше – Міа

Просте і коротке ім’я, яке полюбилося всім батькам на планеті. Пік популярності досяг в 1964 році, завдяки актрисі Мії Ферроу і вже знаходиться в списку 1000 кращих імен в світі. Міа тепер шосте ім’я в США, друге-в Німеччині і перше в Англії, Австралії, Хорватії, Мексики, Австрії, Норвегії і Словенії.

Друге – Софія

Софія в перекладі з грецького означає – знайти мудрість. Це всесвітньо визнане ім’я є номером один у США. Пишуть Софія, або скорочено Софі. Прекрасне ім’я для дівчинки в Шотландії і Північній Ірландії – на першому місці. На другому місці – в Тасманії і Нідерландах, а також третє місце – в Італії і Данії.

Третє – Олівія

Олівія – ім’я, яке “створив” або популяризував Вільям Шекспір для романтичної п’єси “Дванадцята ніч”. Ця назва пов’язана з оливковою гілкою і символом миру. Ім’я Олівія займає третє місце в Англії. В Уельсі і Шотландії знаходиться на другому місці, і номер один на Гаваях.

Четверте – Емма

Це ім’я популяризували голлівудські актриси Емма Уотсон, Емма Стоун, Емма Роджерс. Перше місце займає в Бельгії, Фінляндії, Франції, Німеччини та Норвегії. У Канаді – друге, і третє місце в Ірландії.

П’яте – Ізабелла

Ізабелла, Ізабела, або Ізабель Белла – це ім’я з прізвиськами (Ізі, Ела, Елі, Іса). Його простота робить ім’я популярним у всьому світі, і найпопулярнішим в Англії, Канаді, Бразилії, Нової Зеландії, Данії, Іспанії, Австралії, Швеції та Ірландії.

Джерело

Комментарии