Голлівудські зірки розповідають про свої комплекси

Красиві і знамениті, ці дівчата регулярно потрапляють в рейтинги «найпривабливіших» і «найсексуальніших». Це, втім, не заважає їм залишатися незадоволеними своєю зовнішністю і комплексувати. Корупція.Стар зібрала 10 оповідань зірок про те , що їм в собі не подобається.


Скарлетт Йохансон: ноги



Скарлетт Йоханссон завжди була незадоволена своїми ногами: на думку актриси , вони занадто короткі і повні. «У Голлівуді все такі худеньких , я завжди відчувала себе повненький ,особливо з-за ніг!» – Зізналася Скарлетт в одному з інтерв’ю. Втім , актриса відразу додала ,що з часом навчилася приймати цей « недолік».

Дженніфер Лоуренс: фігура



У недавньому інтерв’ю журналу Harper`s Bazaar Дженніфер Лоуренс заявила, що мріє про «нормальне тіло»! Себе ж Дженніфер вважає занадто повною … Актриса розповіла: «Я б дуже хотіла мати нормальне тіло.У мене не таке. Так що я кожен день займаюсь пілатесом і стежу за харчуванням, щоб стати більш “нормальною”. Але я, принаймні, не вважаю себе самою товстою в світі, це вже добре».

Камерон Діас: маленькі груди



Камерон Діас ще з підліткового віку комплексує через свою маленькі груди. З властивим собі почуттям гумору актриса розповідає: «Я періодично мацаю свої груди , перевіряю – ну раптом вони трішки виросли? Але немає, вони не ростуть … ». Але ми раді, що цей комплекс не надихнув Камерон вставити імплананти.

Лілі Аллен: пишні стегна



Співачка Лілі Аллен вважає, що її пишні стегна потрібно ховати від сторонніх очей. А даремно! Одного разу зірка зізналася: «Всі джинси придумані для дівчат зі стрункими ногами і витонченими стегнами. Я ж зі своїми стегнами можу дозволити собі тільки сукні та спідниці … ». Лілі, ну навіщо ж так обмежувати свій гардероб через вигадану проблему?

Вікторія Бекхем: посмішка




Вікі не посміхається не тому, що вона така пафосна «царівна Несміяна». Просто одного разу зірка подивилася на свої численні фото з ​​посмішкою і подумала:«Який жах!» Вікторія впевнена, що посмішка зовсім їй не підходить. Ось і доводиться бути серйозною жінкою!

Пенелопа Крус: маленька попа



Поки одні дівчата мріють про те, щоб зменшити розмір стегон і попи, Пенелопа Крус, навпаки, незадоволена своєю «п’ятою точкою» – надто вже вона маленька! «У дитинстві я займалася балетом,тому моя попа тепер занадто витончена, краще б вона була побільше …» – зізнається Крус. Актриса також розповідала, що під час зйомок у фільмі «Повернення» Педро Альмодовара вона носила під спідницею накладну попу – для реалістичності образу. «Я чудово себе з нею відчувала!» – Заявила зірка.

Шакіра: фігура



Це дивно, але Шакіра комплексує через свою фігури! Нам здається, що все у зірки в порядку, але сама Шакіра одного разу сказала: «У деяких моїх кліпах я виглядаю дуже розкутою і впевненою в собі. Насправді, мені не подобається моє тіло, максимум, що я можу оголити – це живіт».

Ніколь Кідман: відсутнсть жіночих форм



Струнка володарка найдовших ніг Ніколь Кідман теж знайшла до чого причепитися. Їй, бачте, хотілося б мати більш жіночну фігуру! Актриса розповідає: «Я постійно думаю про те, що у мене хлопчача статура. Я б воліла мати більш круті вигини, вони роблять фігуру більш бажаною … »

Сінді Кроуфорд: сумні груди



Дивно, але у такий гарячої красуні, як Сінді, теж є комплекси! «Мені завжди подобалася мої груди, – поділилася Кроуфорд, – в юності вонм здавалася мені дуже маленькими, а зараз, після двох пологів,вони трохи обвисли. З цієї причини я намагаюся не носити декольте – буде виглядати негарно ». Нам здається, що Сінді точно нема про що переживати, адже вона – справжній приклад для наслідування.

Кейт Аптон: великі груди


Груди виявилася на першому місці в списку дівочих комплексів! Ось модель Кейт Аптон хотіла б мати розмірчик скромніше, не дивлячись на те, що чоловіків її бюст захоплює. «Я мрію про маленькі груди кожен день свого життя! Хочу носити топи на тонких бретельках і не надягати під них бюстгальтер. З грудьми першого розміру живеться набагато легше!» – Каже Аптон.

Комментарии